Середа, 20 Жовтня, 2021

Як вплине на рейтинг мера добудова мостів?

Не секрет, що кожен градоначальник, приходячи на посаду керівника міста, стикається з деякими специфічними проблемами. Адже кожне місто, як жива істота, має свої недоробки і «больові точки», які різко відрізняються від проблем інших міст або навпаки – дуже на них схожі. Далі на zaporizhzhia-yes.

Неприємний спадок

Не став винятком і запорізький градоначальник Володимир Буряк. Він отримав «у спадок» промислове місто з цілою купою різних за специфікою проблем. Крім того, в якості бонуса (така собі «вишенька на торті», не інакше) йому дісталася проблема доступності транспорту для жителів одного з найбільших житлових масивів міста.

Однією з найбільш неприємних «больових точок» для Запоріжжя є відсутність нормального транспортного постачання з Хортицьким районом, в якому проживає, за різними оцінками, від 110 до 150 тисяч чоловік. Всі вони хотіли б мати можливість повноцінно вчитися, працювати, лікуватися, а для цього необхідний постійний і стабільний доступ до лівобережної частини міста. На даний момент його немає. Постійні «пробки», «тягучки», відмови таксистів обслуговувати замовлення в цьому напрямку – ось атрибути життя, з якими регулярно стикаються всі жителі Бабурки, незалежно від статі, віку і роду занять.

Горизонти і перспективи

Коли стало відомо, що двадцятирічне будівництво мостів нарешті рухається до свого завершення, городяни дуже зраділи. Однак не так сталося як гадалося. На даний момент, готова всього одна чверть від передбачуваного обсягу робіт. Що, безумовно, майже не рятує городян (адже пробки перед другим, довгим мостом так нікуди і не поділися, чи не так?) і не сприяє зростанню популярності місцевої влади у жителів Бабурки. Не секрет, що мер активно коментував раніше тему будівництва (проте його коментарі були, відзначимо, досить дипломатичні і не претендували на те, щоб відібрати лаври головного ініціатора добудови мостів у Володимира Зеленського). У грудні минулого року градоначальник навіть запропонував організаційну допомогу міста і міської влади в якнайшвидшій добудові моста. Раніше, ще в 2019 році, також повідомлялося, що саме Буряк висунув ініціативи співфінансування будівництва з метою якнайшвидшого її завершення. Таким чином, за інформацією з відкритих джерел, можна зробити висновок, що сам факт закінчення робіт зі зведення мостів, швидше за все, ляже в скарбничку популярності чинного мера, оскільки він також брав участь в цьому. Оскільки Володимир Буряк заснував перед недавніми виборами власну партію і вона з легкої руки запоріжців пройшла і в обласну, і в міську ради, то можна також припускати, що до наступних виборів мости стануть потужним засобом агітації жителів міста. Адже, як не крути, а повноцінна реалізація такого мегапроекту під час каденції лідера політичної сили неминуче вплине на рейтинг.

Як жартують самі запоріжці, за два з гаком десятка років будівництва мостів тільки дуже ледачий політик не пропіарився на них. З чого б тут бути виняткам?