П’ятниця, 18 Червня, 2021

Електротранспорт – на старт. Проект мера Запоріжжя

Аграрії Запорізької області про президентський закон про землю

Тема вільного продажу українських чорноземів - надзвичайно дискусійна в сучасному суспільстві. Перш за все тому, що, за статистикою, понад 70 відсотків наших...

Доведено президентом. Коли добудують запорізькі мости

Президентська програма «Велике будівництво», безумовно, дуже вчасно «підхопила» будівництво запорізьких мостів через річку Дніпро. Справа в тому, що ця кампанія останнім часом...

Пастка від “Захарія”. Чи стримає президент свою обіцянку запустити запорізькі мости вчасно

Гігантоманія і датоманія, народжені в ранні роки Радянського Союзу, нікуди не поділися за минулу сотню років. Як не сумно це усвідомлювати, а...

Транспортне сполучення – один з наріжних каменів нормального функціонування будь-якого сучасного мегаполісу. Та й взагалі будь-якого рандомно взятого населеного пункту. Ті величезні проблеми, які прийшли до городян у зв’язку з обмеженнями на пасажирські перевезення під час карантину, не йдуть ні в яке порівняння з більшістю інших обмежень цього ж періоду. Далі на zaporizhzhia-yes.

Їздимо правильно

Розвиток мережі громадського транспорту має свої значні «підводні камені»: від досить високого тарифу на проїзд, який ніяк не вдається зробити нижче, до нестачі самого рухомого складу. Ефективно вирішити ці проблеми покликаний якраз електротранспорт – ціна на проїзд в трамваях, тролейбусах і метро мало залежить від вартості нафти і бензину, один раз прокладена контактна мережа стане служити вірою і правдою багато років, а крім того – в усіх містах країни саме цей транспорт надає максимум послуг для пасажирів пільгових категорій, оскільки належить місту, а не приватним перевізникам.

Для Запоріжжя розвиток мережі електротранспорту – життєво необхідний, особливо в спальних районах, оскільки при нинішній кількості населення забезпечити потрібну кількість рухомого складу інших видів просто немає можливості.

Рішенням цієї проблеми градоначальник Володимир Буряк зайнявся ще в першу свою каденцію. По-перше, був прокладений тролейбусний маршрут на Хортицький район (новинка мала буквально статус сенсації, оскільки три десятки років до цього саме Бабурка мала сумну славу єдиного неохопленого електротранспортом житлового масиву). По-друге – був пущений електробус (також перший, відзначимо!) з центру міста через острів Хортиця. Він став істотною підмогою для населення острова, яке раніше могло розраховувати тільки на маршрутки і автобуси. По-третє, під кінець першого терміну в кріслі мера Володимир Буряк навіть ініціював власне запорізьке виробництво трамваїв. Навіть з урахуванням того, що збирати в нашому місті повинні були тільки «начинку» – тобто самі корпуси майбутніх трамваїв повинні збиратися не у нас – це був дуже вагомий і амбітний крок вперед.

Плюси і мінуси

Власне, саме ця остання задумка і виявилася найрезультативнішою. Адже тролейбус в Хортицькому районі з’являється вкрай рідко (через малу кількість машин на маршруті), електробуси трапляються дещо частіше, але і вони не миготять постійно, а ось трамваї запорізького збирання вже стали постійними мешканцями запорізьких доріг.

З початку проекту, тобто за період в приблизно два роки, на підприємстві «Запоріжелектротранс» було зібрано вже півтора десятка трамваїв. На порталі міської ради зазначається, що збирають різні моделі, постійно прагнуть до вдосконалення, допрацьовують як ходові характеристики, так і експлуатаційні.

Програма «Запорізький трамвай» – міська, місцева, фінансується з бюджету Запоріжжя. Успішну її реалізацію можуть відчути на собі всі городяни, які з будь-якою метою пересуваються по місту на цьому виді транспорту. Будемо сподіватися, що рано чи пізно схожі проекти стануть реалізовуватися в Запоріжжі і в інших сферах.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Рокіровки в команді Буряка

Здавалося б, що вибори в Запоріжжі прогриміли відносно недавно. Однак не встигли ще співробітники міських комунальних підприємств зняти останні агітаційні плакати з...

Мелітополь: вибори без інтриги

Те, що наступний політичний сезон стане одним з найбільш непередбачуваних за всю історію демократичних виборів в країні, було абсолютно ясно ще до...

Валерій Баранов: історія успіху мера Бердянська

Світ змінюється. Це аксіома, яка зазвичай не вимагає доказів ні в одній з відомих людям областей знань. Точно так само відбувається і...

Низька явка і передбачувані результати: особливості місцевих виборів в Запоріжжі

Вибори у всій країні пролунали ще восени 2020 року, але їх відгомін дуже виразно чути досі. Запоріжжя, разом з багатьма містами-обласними центрами,...

Якщо завтра заборонять. Як зміниться голосування в Запорізькій області, якщо деякі партії зникнуть з бюлетенів

Лютий 2021 року ознаменувався низкою важливих політичних процесів, які, починаючись на локальному рівні, погрожували злитися і перейти на рівень національний. Мова йде...