П’ятниця, 3 Грудня, 2021

Мости, на старт? Чи допоможуть Зеленському переобратися на другий термін нові мостові переходи?

Все активніше і активніше протягом весни і літа поточного року починає мусуватися тема можливої ​​повторної каденції президента Володимира Зеленського. Втім, ця подія була передбачуваною і тому грандіозної новини тут відшукати важко. Але ось падіння рейтингу першої особи держави, яке стало простежуватися завдяки свіжій соціології ще з осені-зими минулого року, було в новинку президенту, який прийшов до влади на гребені хвилі народного обожнювання своїх співвітчизників (і треба сказати, що ця безпрецедентна підтримка була їм повністю заслужена). Однак “коронавірусна” турбулентність, поглиблення кризи на ринку енергоресурсів і, як наслідок, суттєве подорожчання комунальних послуг і безлічі товарів, перш за все продуктів, в структурі вартості яких енергоносії становили неабияку частку, поступове схлопування економіки – все це наклало свій відбиток на ставлення українців до влади взагалі і до президента особисто. Далі на zaporizhzhia-yes.

Прості істини

Що ж стосується жителів Запоріжжя, то завоювати їх симпатії, насправді, досить просто. Минаючи “загальнообов’язкові” пункти про те, що ціни на продукти харчування і комунальні послуги повинні хоч якось корелювати із середнім розміром заробітних плат в області, можна відзначити, що у запоріжців є свої власні “больові точки”. Виникли вони в результаті того, що багато років минула влада на ці потреби жителів промислового мегаполісу особливої ​​уваги не звертала. Найпершою “больовою точкою” міста є транспортне сполучення лівобережної частини Запоріжжя з Хортицьким районом. За приблизними оцінками, там проживає близько 120 тисяч людей (тобто таке непогане місто в місті виходить, насправді), але ось морально і фізично застарілі мости Преображенського, а також зношена до межі проїжджа частина греблі ДніпроГЕСу, не дають можливості здійснювати нормальний зв’язок з центром міста. Через це звичайним елементом пейзажу на острові Хортиця стали довгі тягучки і багатогодинні затори з двох сторін, а жителі Бабурки вже звикли до такої “транспортної блокади” свого району. Однак з того моменту, як “будівництво століття” (тобто зведення мостів) активізувалося після тривалого затишшя, як раз в результаті виборів 2019 року, у жителів Запоріжжя з’явилася надія на те, що незабаром проїзд з однієї частини міста в іншу перестане бути квестом.

Перші успіхи

Перша частина мостових переходів була благополучно введена в експлуатацію вже в кінці минулого, 2020 року, року. І це відразу викликало зростання популярності президента і його політичної сили як людини, яка змогла-таки втілити в реальність мрію багатьох запоріжців. Однак дискусійним залишається питання про те, чи зможе зростання таких настроїв нівелювати і компенсувати зростання кількості невдоволених у зв’язку з прийдешнім підвищенням тарифів на житлово-комунальні послуги та продукти харчування. Запуск нового моста, який вже встигли охрестити найвищим в країні і привласнити йому ще кілька подібних “най-най” характеристик, безумовно, стане сенсацією в рамках всієї України, і потенціал цього проекту “Великий будівництва”, безсумнівно, досить обширний. А ось наскільки він зможе переломити електоральний настрій – побачимо вже незабаром.