Понеділок, 1 Березня, 2021

Доведено президентом. Коли добудують запорізькі мости

Кандидати у Верховну Раду від 74 округу: непомірні статки та невиконані обіцянки

Так хто ж ті люди, котрі балотувалися в парламент: ким працюють, що вказують в е-деклараціях та що обіцяють запоріжцям? Ми помоніторили сайт...

Падаючий будинок, Правобережний пляж і фестиваль: яким був кінець (першої?) каденції Буряка

З чим у вас асоціюється слово «Запоріжжя»? Про що ви думаєте, коли вимовляєте або чуєте його? Яким ви бачите і «відчуваєте» наше...

Зеленський змінює кримінальний кодекс: інновації в ККУ для запоріжан

У Верховну Раду потрапило кілька законопроектів, які кардинально можуть змінити кримінальний процес. Частина з них подана президентом, інша – нардепами. Одночасно з...

Мелітопольське територіальне управління ДБР: спосіб тиску чи помилка Президента України?

Загальна корумпованість правоохоронної системи та часті випадки уникнення можновладцями-корупціонерами відповідальності за злочини стала поштовхом для створення у 2015 році спеціалізованого правоохоронного органу...

Президентська програма «Велике будівництво», безумовно, дуже вчасно «підхопила» будівництво запорізьких мостів через річку Дніпро. Справа в тому, що ця кампанія останнім часом стала більше схожою на місію, яка нездійсненна, ніж на реальний хоч за якимись мірками проект. Адже будівництво зі змінним успіхом велося вже більше двох десятків років, і так і не збиралося наближатися до свого завершення. Весь цей час Запоріжжя із завидною регулярністю вистоювало у величезних пробках по дорозі на роботу і з роботи. Особливо погано доводилося жителям Правого берега і Хортицького району: будучи відокремленими від лівобережної центральноЇ частини міста мостами і ДніпроГЕСом, вони дуже залежали від трафіку. Регулярні затори в сторону центру і Бабурки вже стали невід’ємною «візитною карткою» нашого міста, пише сайт zaporizhzhia-yes.com.ua.

Історія мостів

Не можна сказати, що центральна влада зовсім не приділяла уваги питанню добудови мостів в Запоріжжі. Але, як водиться, в пріоритет ми ніяк не входили. Тому запорожцям залишалося тільки по-доброму (або не дуже) заздрити мешканцям Києва і Дніпра, де такої транспортної проблеми не існує. Виграш тендеру на проведення робіт в Запоріжжі турецькою фірмою «Онур» (яка вже раніше стала відома в Україні по інших об’єктах) розворушив тему і по місту поповзли чутки про те, що незабаром мости будуть готові.

В кінці грудня 2020 року першу чергу мостів благополучно завершили. На цю, без сумніву, епохальну подію звернули увагу і в Києві. Президент Володимир Зеленський особисто прибув до Запоріжжя, щоб відкрити рух по новому мосту.

На церемонії відкриття прозвучала і обіцянка гаранта – завершити будівництво протягом наступного, 2021 року. Мова, ймовірно, йшла про вантовий мостовий перехід, на добудову якого зовсім недавно вже прибув до Запоріжжя плавучий кран «Захарій» – найбільший і найвантажопідйомніший в Європі.

Що будемо будувати?

Правда, президент не уточнив, яку саме добудову він має на увазі і що вважає закінченням робіт. Справа в тому, що, по суті, будівельники мають звести всього чотири мости – два через так званий Старий Дніпро і два – через Новий. Але зараз, за ​​фактом, виконана всього чверть робіт, так як введений в експлуатацію (з помпою, пишністю і радістю серед місцевих жителів) всього-на-всього один з них. І проблему він радикально не вирішує, оскільки все одно не дає можливості відмовитися від використання старого моста Преображенського, який вже дуже давно і грунтовно потребує ремонту. Тому можлива добудова в 2021 році тільки одного вантового моста все одно не вирішить проблему. А плани завершити за рік монтаж всіх чотирьох мостів виглядають, щонайменше, не надто реалістично (хоча все на світі буває, так).

За словами Володимира Зеленського, будівництво моста через Дніпро він вважає відмінним подарунком Запоріжжю і його жителям до річниці незалежності України. З цим не можна не погодитися, оскільки робіт такого масштабу в місті протягом усіх цих десятків років не проводилося. Та й суспільний запит на закінчення будівництва мостів вкрай високий.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Доведено президентом. Коли добудують запорізькі мости

Президентська програма «Велике будівництво», безумовно, дуже вчасно «підхопила» будівництво запорізьких мостів через річку Дніпро. Справа в тому, що ця кампанія останнім часом...

Соломонове рішення. Запоріжжя перезимує з низькими тарифами

Тема тарифів і протестів з приводу їх часто абсолютно необгрунтованого підвищення в останній місяць розбурхує уми величезної кількості людей. Так уже склалося...

Комунальники образилися. Володимир Буряк залишив їх без грошей

Тема житлово-комунального господарства останнім часом вкрай напружено відгукується в суспільстві. З одного боку, надмірно високі тарифи, які істотно вдаряють по кишені вже...

Зеленський в Запоріжжі. Коли, як і навіщо приїжджав президент

Візити перших осіб в місто - це завжди величезна відповідальність для приймаючої сторони. Ну, якщо бути вже зовсім точними, то, скоріше, для...

Честь Буряка і ко. Чому запорізьким журналістам закрили доступ на сесії

О чудовий новий світе! Коронавірусний карантин подарував представникам чиновницького апарату чудову можливість не бути підзвітними у своїх діях своїм же власним виборцям....